1. Tagastamisõigus

1.1. Kliendil on õigus põhjust esitamata lepingust taganeda 14 kalendripäeva jooksul alates kauba kättesaamisest.

1.2. Tagastatav kaup peab olema kasutamata ja rikkumata. Klient vastutab kaubaga tutvumisel kauba väärtuse vähenemise eest, kui ta on kaupa kasutanud muul viisil, kui on vaja asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks.

1.3. Kauba tagastamiseks tuleb esitada Kauba tagastamise avaldus 14 päeva jooksul, peale tellimuse kättesaamist e-posti aadressil epood@rae7.ee

1.4. Klient on kohustatud taganemisõiguse kasutamisel tagastama kauba müüjale hiljemalt 14 päeva jooksul arvates taganemisavalduse esitamisest.

Kaupa saab tagastada:

– Saata järgmistesse pakiautomaatidesse:

* Itella: Itella Smartpost pakiautomaat (Rae tn 26, Paldiski )

* Omniva: Omniva Paldiski Coop Konsumi pakiautomaat (Rae tn 38, Paldiski ) 

1.5. Kaupadele, mida oma olemuse tõttu ei saa tagastada (nt aluspesu, ujumis- ja päevitusriided, sukad-sokid, avatud pakendiga kosmeetika, parfüümid, hügieenitooted, tekid ja padjad) 14-päevane taganemisõigus ei kehti. 

1.6. Juhul, kui Klient on tagastatavat kaupa rikkunud või kahjustanud tahtlikult või hooletuse tõttu, on Teine Võimalus e-poel õigus nõuda tekitatud kahju hüvitamist.

1.7. Kauba tagastamisega seotud kulu kannab Klient. Teine Võimalus e-pood kannab kauba tagastusega seotud kulu juhul kui kohaletoimetatud kaup erines tellitust (oli kirjeldusse kirjutatud vale suurus, saite vale toote, defektiga toote või mõõdud erinesid märkimisväärselt kirjas olevatest)

1.8. Kauba tagastamise avaldus peab kindlasti sisaldama: ostja ees- ja perekonnanimi, tootekoodi ja tellimuse numbrit.

1.9. Juhul, kui klient on tehingust taganenud, tagastab Teine Võimalus E-pood kliendile ostusumma viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul taganemisavalduse jõudmisest Teine Võimalus e-poodi. Tagasimakse tehakse samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.

1.10. Juriidilistele isikutele antud 14 päevane tagastus õigus ei kehti, v.a juhul, kui toode on defekte.

2. Vastutus

2.1. Teine Võimalus e-pood vastutab Teie ees ja Teie vastutate Teine Võimalus e-pood ees teisele poolele käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.

3. Vääramatu jõud

3.1. Teine Võimalus e-pood ei vastuta tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest mida Teine Võimalus e-pood ei saanud mõjutada või ette näha.

4. Isikuandmete kaitse ja turvalisus

4.1. Teine Võimalus e-pood lehekülastuste ja tellimuste vormistamise käigus kogutud infot ja isikuandmeid käsitletakse konfidentsiaalsena ja neid ei avaldata kolmandatele osapooltele, v.a. postifirmale vajalik info.

4.2. Krüpteeritud andmeside pankadega ostude eest tasumisel tagab Kliendi personaalsete pangatunnuste turvalisuse ja neile puudub Teine Võimalus e-poe poolne ligipääs.

5. Pretensioonide esitamise kord

5.1. Teine Võimalus e-pood müüb kasutatud või vähekasutatud kaupa.

5.2. Teine Võimalus e-pood vastutab Kliendile müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest mis ilmnevad kuni kahe (2) aasta jooksul alates kauba üleandmisest Kliendile.

5.3. Müüja ei vastuta asja lepingutingimustele mittevastavuse eest, kui ostja lepingu sõlmimisel asja lepingutingimustele mittevastavust teadis või pidi teadma (Võlaõigusseadus § 218 (4)).

5.4. Kliendil on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul Teine Võimalus e-poe poole, esitades arve, mille alusel kauba ostu eest tasuti.

5.5. Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada e-postiaadressile epood@rae7.ee pretensiooni, kus on märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus.

5.6. Teine Võimalus e-pood ei vastuta tellimuse täitmisel Kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tekkiva kahju või mis tahes muude tagajärgede eest, sealhulgas kohaletoimetamise viivituse eest, kui see on tingitud asjaoludest, mida müüjal ei olnud võimalik mõjutada.

5.7. Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Kliendiga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.

5.8. Teine Võimalus e-poe ja Kliendi vahel tekkivad vaidlused lahendavad pooled läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on Kliendil õigus pöörduda Tarbjakaitse ja Tehnilise Järelvalve Ameti juures tegutseva tarbjavaidluste komisjoni ( Pronksi 12, Tallinn 10117), või Harju Maakohtusse. Lisaks on kõikidele klientidele avatud e-kauplejatega tekkinud kaebuste lahendamiseks Euroopa Liidu elektrooniline keskkond ODR-platvorm (Online Dispute Resolution ehk veebipõhine vaidluste lahendamine) aadressil http://ec.europa.eu/odr.

5.9 Tarbjakaitseametis on kaebuste läbi vaatamine pooltele tasuta, vaidlus üksuste menetlus reeglitega on võimalik tutvuda https://komisjon.ee/et/avalduse-esitamine